Η Kaza Hellas Α.Ε επιθυμεί να καλύψει την παρακάτω θέση:
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ:
- Προετοιμασία, παρουσίαση και διαπραγμάτευση προσφορών.
- Τιμολόγηση – κοστολόγηση- διεκπεραίωση των παραγγελιών.
- Καταχώρηση- αρχειοθέτηση παραστατικών.
- Διεκπεραίωση εσωτερικών εργασιών σχετικών με το αντικείμενο της θέσης.
- Παρακολούθηση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
- Τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες.
- Επικοινωνία και συντονισμός με τα όλα τα τμήματα της εταιρείας και την διοίκηση.
Για την επιτυχή πλήρωση των αρμοδιοτήτων του θα πρέπει να διαθέτει τα ακόλουθα προσόντα:
- 2+ χρόνια εμπειρίας σε τμήμα πωλήσεων βιομηχανικών προϊόντων.
- Δίπλωμα (ΑΕΙ ή ΤΕΙ).
- Γνώση ERP προγράμματος .
- Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας και χειρισμού Η/Υ – πιστοποίηση ECDL.
- Υψηλές επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητες διαπραγμάτευσης.
- Εστίαση στους στόχους και εξαιρετική αντίληψη τεχνικών θεμάτων.
Παρακαλούμε αποστείλατε βιογραφικό σημείωμα στο:
Email :cv@kazahellas.gr
fax : 210 9341570