Ζητήστε τηλεφωνική επικοινωνία

    Παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν. [Δευτέρα με Παρασκευή 08:00 - 16:00]

    Πολιτική επιστροφών

    Νόμιμο Δικαίωμα Υπαναχώρησης

    Δικαίωμα Υπαναχώρησης

    Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών αναιτιολόγητα. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που αυτός ή κάποιο τρίτο μέρος που έχει ορίσει ο ίδιος, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων, ή στην περίπτωση παραγγελίας με περισσότερα προϊόντα μετά την παρέλευση 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που ο πελάτης ή κάποιο τρίτο μέρος που έχει ορίσει αυτός, διάφορο του μεταφορέα, απέκτησε τη φυσική κατοχή ή έλεγχο του τελευταίου προϊόντος. Για να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, μπορεί είτε να ενημερώσει την Εταιρεία ταχυδρομικώς στη διεύθυνση που αναφέρεται στον ως άνω υπό 1. όρο, είτε καλώντας στο τηλέφωνο 210 9319346, για την απόφασή του να υπαναχωρήσει από αυτήν τη Σύμβαση με ρητό τρόπο (π.χ. αποστέλλοντας ταχυδρομικώς μια επιστολή).  Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά με απλή επιστολή στην οποία θα πρέπει να αναφέρονται τα στοιχεία του παραστατικού (αριθμός, ημερομηνία, όνομα), η περιγραφή του/των προϊόντος/ων για το/α οποίο/α ασκείται η υπαναχώρηση καθώς και στοιχεία επικοινωνίας του υπαναχωρούντος. Για να υπαναχωρήσει εμπρόθεσμα, αρκεί να στείλει την επικοινωνία του σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης.

    Αποτελέσματα Υπαναχώρησης

    Σε περίπτωση που ο πελάτης υπαναχωρήσει από αυτή τη Σύμβαση, η Εταιρεία θα επιστρέψει χωρίς καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημέρα που ενημερώθηκε για την υπαναχώρηση, υπό τους πρόσθετους όρους του παρόντος, όλες τις πληρωμές που έχει λάβει από αυτόν, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εκτός από τυχόν πρόσθετα έξοδα παράδοσης στον αρχικό τόπο παράδοσης που προκύπτουν στην περίπτωση που έχει τυχόν επιλέξει άλλη μέθοδο παράδοσης και λιγότερο ακριβή από αυτή που του προσφέρει η Εταιρεία). Η επιστροφή θα γίνει με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή. Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, η Εταιρεία μπορεί πάντως να παρακρατεί την επιστροφή είτε μέχρι να λάβει όλα τα προϊόντα πίσω είτε μέχρι να λάβει αποδεικτικά στοιχεία ότι ο πελάτης έχει επιστρέψει τα προϊόντα, όποιο από τα δύο επισυμβεί πρώτο. Μπορεί να επιστρέψει και να παραδώσει τα προϊόντα «χέρι με χέρι» στο κατάστημα της Εταιρείας, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα που ο πελάτης  ενημέρωσε την Εταιρεία για την υπαναχώρησή του από τη Σύμβαση αυτή. Θεωρείται ότι το έχει πράξει αυτό εμπρόθεσμα αν έχει δώσει προς αποστολή τα προϊόντα πριν παρέλθει η προθεσμία των 14 ημερών. Θα επιβαρυνθεί με τα άμεσα έξοδα επιστροφής των προϊόντων, εκτός μόνο από την περίπτωση που τα παραδώσει «χέρι με χέρι» στο κατάστημα της Εταιρείας ή τα παραδώσει στην εταιρεία ταχυμεταφορών (Courier) που θα ορίσει η Εταιρεία. Ο πελάτης ευθύνεται για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων ως απόρροια τέτοιας μεταχείρισής τους που αλλοιώνει την φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους.

    Ο πελάτης δεν μπορεί να υπαναχωρήσει αζημίως από τη Σύμβαση όταν το αντικείμενο αυτής είναι προϊόντα προσαρμοσμένα μετά από ειδική κατασκευή ή μεταποίηση στις ανάγκες του πελάτη.

    Το δικαίωμά του πελάτη να υπαναχωρήσει από τη Σύμβαση ισχύει μόνο για τα προϊόντα που επιστρέφονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση που τα παρέλαβε. Κανένα ποσό δεν θα επιστραφεί από την Εταιρεία εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του, εάν το προϊόν δεν είναι στην ίδια κατάσταση που παραδόθηκε ή εάν έχει υποστεί ζημιά. Επομένως, ο πελάτης πρέπει να φροντίσει για τη δέουσα επιμέλεια των προϊόντων όσο αυτά βρίσκονται στην κατοχή του και για την επιστροφή  των προϊόντων χρησιμοποιώντας ή συμπεριλαμβάνοντας την αρχική τους συσκευασία, τις οδηγίες και κάθε άλλο έγγραφο που τυχόν συνοδεύει τα προϊόντα. Σε κάθε περίπτωση,  ο πελάτης πρέπει να επιστρέψει τα προϊόντα μαζί με την απόδειξη/τιμολόγιο που παρέλαβε κατά την παράδοση του. Αφού η Εταιρεία εξετάσει λεπτομερώς το επιστρεφόμενο προϊόν, ενημερώνει τον πελάτη εάν δικαιούται επιστροφή χρημάτων συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής εντός της νόμιμης προθεσμίας και υπό την προϋπόθεση ότι επιστρέφονται και όλα τα αγαθά από τα οποία αποτελείται το δέμα.

    Επιστροφές Ελαττωματικών Προϊόντων

    Σε περίπτωση που ο πελάτης διαπιστώσει ότι το προϊόν που παρήγγειλε δεν συμμορφώνεται, κατά τη στιγμή της παράδοσής του, με τους όρους της Σύμβασης, πρέπει να επικοινωνήσει αμέσως με την Εταιρεία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, περιγράφοντας λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμά του, ή τηλεφωνώντας στο 210 9319346 και θα του δοθούν οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες.

    Μπορεί να επιστρέψει το προϊόν στο καταστήματα της Εταιρείας ή να το παραδώσει στην εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) που θα στείλει η Εταιρεία. Πρέπει να επιστρέψει το προϊόν μαζί με το δελτίο επιστροφής.

    Η Εταιρεία θα εξετάσει προσεκτικά το επιστρεφόμενο προϊόν και θα ενημερώσει τον πελάτη μέσω e-mail ή τηλεφώνου μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα εάν δικαιούται επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση (εάν υφίσταται τέτοια περίπτωση). Η επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατόν και, σε κάθε περίπτωση, εντός 14 ημερών από την ημέρα που ο πελάτης θα επιβεβαιωθεί από την Εταιρεία ότι δικαιούται επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος. Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, το ποσό που έχει καταβληθεί επιστρέφεται στο ακέραιο, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και όποιων άλλων εύλογων εξόδων με τα οποία πιθανόν ο πελάτης επιβαρύνθηκε για την επιστροφή του προϊόντος. Η επιστροφή των χρημάτων του πελάτη γίνεται με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή κατά την αγορά. Τα νόμιμα δικαιώματά  του πελάτη σύμφωνα με την ισχύουσα εκάστοτε νομοθεσία δεν θίγονται.


    Μετάβαση στο περιεχόμενο